Si mama ar fi fost manadra de realizarile nepotului ei !


Nu ma satur privind pozele postate de juniorul meu.

Este un vis mai vechi de-al nostru si iata ca, cu ajutorul lui Dumnezeu, incet, incet, va fi finalizat. Faptul ca pana si gardul este facut de niste profesionisti nu poate decat sa ma incante.

Am vrut sa-l fac eu singur dar  … cu siguranta nu-l realizam asa.

Nu putini au fost cei ce mi-au spus ca nu sunt in stare  – sa las pe altii.  Azi cand il vad aproape realizat ma bucur ca i-am lasat pe altii. Eu nu puteam sa-l faca asa de bine…

In ceea ce priveste banii cu siguranta este mai scump dar si calitatea – nu in ultimul rand rezistenta – sunt altele . Sincer ma bucur ca juniorul, este pe picioarele lui si stie ce vrea, pentru viitorul familiei sale si-al fiului lui.  Chiar daca o sa plateasca rate un numar de ani – n-a murit nimeni din asta  si noi asa am facut asta  mai totat viata, altfel nu puteam realiza mare lucru.

Mama acolo unde este – Dumnezeu s-o odihneasca – cred c-ar fi foarte mandra de nepotelul ei, care astazi este om in toata firea,  de casa acestuia, care are la baza munca ei de o viata.

Eu, fiul ei, am incercat sa nu-mi bat joc de toata  aceasta agoniseala care, o stiu foarte bine, a fost facuta cu multe sacrificii…

Daca pentru unii …. 40.000 de euro sunt cheltuiti intr-o seara pe mai stiu eu ce … distractii mondene, pentru mine si familia mea sunt bani multi, foarte multi, munciti intr-o viata de om si nu pot fi astfel risipiti.  Tocmai de asta sunt mandru ca juniorul, bineinteles ajutat de noi, vrea sa-si relizeze casa visurilor lor cu foarte multa… chiverniseala.

Cristi sunt mandru de ceea ce faci si cum faci, si mama (bunica) – daca ar fi trait – ar fi fost foarte mandra de realizarea nepotului ei !

Tine-o tot asa!

Posted on 18/06/2015, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

