Pe 2 iulie incepe X-Alps cu un … „preambul” !


Azi am vazut o imagine cunoscuta postata de X-Alps …

Era zona in care ne-am petrecut ultimul concediu, afara, zona Salzburg din Austria, o zona minunata pe care cu siguranta n-o vom uita toata viata. Paradoxul face ca anul acesta faimoasa competitie X-Alps isi face debutul in zona lacurilor – Fuschlsee- Wolfgangsee- Mondsee denumita Salzburgerland.

Desi vazuta de sus zona este  mult mai frumoasa noi , eu si Ghiocel, am vazut-o  parcurgand toate, dar toate,  drumurile din jurul lacurilor. Asta a fost „pasarica” mea  si n-am regretat de loc . Cei cere nu ne-ati citit anul trecut aveti aici,  incepand cu 03 iunie si pana pe 24 iunie, zi de zi, aventura noastra …

Competitia are pentru prima data acest „preambul” .Concurentii se vor intrece, timp de o zi, pe acest traseu delimitat si-n poze, de altfel pe deasupra unor statiuni turisitce dintre cele mai tari din Austria  printre care amintesc doar St Gilgen, St.Wolfgang, Schober  .

Primi trei clasati vor castiga 5 minute avans la startul cursei principale si un nightpass, respectiv dreptul de  a alerga/zbura continu o zi si o noapte ;

Intrecerea are loc pe 2iulie a.c. incepand cu ora 10:00. Startul se da la Fuschlseebad, concurentii fiind obligati sa atinga turnpoints ale vârfurilor Zwölferhorn și Schafberg.

Ceremonia premierii va avea loc seara la orele 18,30 la  Fuschlseebad.
Va sfatuiesc sa nu pierdeti acesta unica ocazie … Spectacolul are loc o data la doi ani.

Trebuie sa-l sustinem cu totii pe campionul nostru – petrosaneanul Toma Coconea, care concureaza pentru ROMANIA -singurul concurent care a alergat la toate competitiile anterioare .

Posted on 27/06/2015, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. O mica mentiune… competitia incepe pe 5 iulie

  2. Aha. scuze. acum am citit si eu de preambul :))

Lasă un răspuns

