Visele incep sa prinda contur


Unul din visele ultimului an era sa realizam si noi o casuta pentru copii.

Avand una ramasa goala – Dumnezeu s-o odihneasca pe mama- am considerat ca cel mai bun lucru este sa ne ajutam copiii. Si asa am facut …

Am achizitionat un teren in apropierea Bucurestiului, anul trecut si de atunci ne tot facem planuri. Timp am avut suficient asa ca totul ar trebui sa iasa ca la carte. Unde mai pui ca viitorul proprietar este mai catolic de cat Papa … calculeaza costurile fiecarei etape  „cu patru zecimale” …

Ieri comform contractului incheiat a sosit si casa, de la EcoKit, intr-un mare tir, dar dupa spusele dirigintelui de santier, juniorul, mai urmeaza si altele.

Eu, cu toate cunostintele mele (intelectuale – ce credeati ?),  incerc si eu sa ajut pe unde pot … la descarcat, la supraveghiat chiar si la paza. Pana ce totul va fi gata o sa am de lucru si asta, pentru un om activ, nu poate decat sa ma bucure !

Si pe aceasta cale multumesc lui Catalin pentru cafeaua de la ora 5.45

Pentru ca stiu ca sunt multi curiosi aveti mai jos si cateva poze. Altele pe Criserb.com .

Posted on 04/07/2015, in bunica, casa, casa copiilor, Criserb, Criserb.com, Cristi, Cristi si Dana, Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

