Delta Bragadirului…


O bucurie mare am avut intr-una din zile cand am descoperit, la cca.100 de metri de casa juniorului, delta – sa-i spunem a Bragadirului, sau mai  bine zis a Sabarului pentru ca pe albia acestui paraias, nu tocmai mic, s-a creat.

De o parte si de alta a paraiasului, o imensitate de verdeata, stuf, papura copaci si vegetatie abundenta.

Ce-i interesant ca la parau nu prea ai acces din cauza vegetatiei. Eu interesat, sa nu zic FOARTE, am cautat un loc pe unde sa-mi pot cobora barca la apa si  sincer cu greu am gasit. Asta chiar m-a bucurat. Pot sa explorez linistit apa pe o portiune de cateva sute de metri fara sa dau de pescari s-au oameni la scaldat…

Astept sa mai creasca Alexandru si apoi sa vedeti distractie !

Vreti sa o vedeti si voi ?

Posted on 18/07/2015, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

