Azi m-a muncit, din nou, fiu’ meu !


Ma asteptam sa finalizam acoperisul la magazie – de fapt marginile acestuia, nu stiu cum se cheama.

Eu m-am angajat, cu mine insumi,  sa realizez aceasta treaba din materialele ramase de la acoperisul casei, in acelas stil, nu e ceva chiar usor pentru ca lipsesc multe, dar … tineti aproape.

De dimineata pentru unii, ora 9 pentru altii, apare in zona si juniorul … o data cu el si cafeaua mea.

Fiu’ meu m-a deturnat …Desi initial ne intelesesem ca fiecare face treba lui, el finalizeaza placarea magaziei cu OSB si eu, acoperisul, cum se intampla de obicei lucrurile s-au schimbat. A realizat ca nu poate sa se descurce singur la fel cum si eu eram foarte constient de acest lucru in ce ma priveste, cu  acoperisul.

Asa ca am muncit din nou impreuna doua zodii total diferite. El leu – un perfectionist (foarte enervant cu meticulozitatea si rabdarea lui), eu taur – repezit si de ce sa nu recunosc … mult mai superficial, pana la urma munceam doar la o magazie.

Aproape de ora 17, dupa o munca sustinuta si obositoare, am finalizat  lucrarea si unii s-au indreptat spre casele lor, altii (mai corect ar fi, altul – respectiv eu) am innoptat in casa noua. Dar pentru ca trebuia sa se usuce Sikalastic in bai (un mortar pe baza de ciment pentru hidroizolatii elastice) am fost invadat de tantari.

Apropo d-le Cristi Serb, la plase de tantari te-ai gandit ca vad ca si aici ca si in „Retetele mamei” testele se fac TOT pe mine, sau te gandesti ca vine iarna si ….nu mai trebuie.

Posted on 03/10/2015, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

