Ce-am mai facut in ultimul timp – imi place sa cred c-am foat util


N-am mai scris de mult pe blog, spre rusinea mea …

In tot acest timp, in mare majoritate a lui, am fost  ” constructor” la Bucuresti si sincer, dupa o zi de munca, numai de blog nu-mi ardea.pe facebook am mai postat in graba cateva poze, in plus, curiosii pot vedea fazele constructiei pe Criserb.com.

Pe zi ce trece ne apropiem de gazon si … inaugurare, Nu-i chiar usor dar cu munca si cu oarece banuti,  se poate.

Interiorul este a lui Teo si Serban si ei isi stiu treba foarte bine … Suntem  super incantati de domniiile lor -mesteri adevatari pe care vi-i recomand (promit ca in cateva saptamani finalizam interioarele) .

Eu in ultima perioada m-am ocupat de multe din care o sa enumar ce-mi amintesc :

L-am ajutat pe Cristi sa finalizeze placarea cu OSB a magaziei.

Am dat cu Sika – funadatia casei ajutat si de Teo si Serban:

Am cumparat jgheabul pentru magazie, l-am vopsit si l-am montat :

Impreuna cu Cristi am realizat niste rafruri pentru magazie:

Am descarcat impreuna cu baietii inelele de beton trimise de cuscru de la Focsani si cateva zile mai tarziu le-am introdus pe locurile lor urmand ca prin ele sa treaca, cat de curand, apa si canalizarea :

M-am ocupat de aducerea pamantului pentru nivelarea curtii ca in final impreuna cu Cristi si d-l Anton sa-l imprastiem prin curte si sa-l nivelam:

Din resturile de tabla de la acoperis am am placat magazia de mana ( cat am avut tabla …) Din pacate mare parte din ea am dus-o eu cu manuta mea la fier vechi):

Si culmea, era sa uita, tot din resturile de la acoperis am incercat, spre final ajutat de Cristi, sa plachez marginea acoperisului magaziei cu tabla astfel incat acesta sa concorde cu casa. Daca am reusit ramane ca voi sa apreciati:

Gata  m-am laudat destul,. De fapt voiam sa-i arat lui Ghiocel ca fiu” su avea nevoie de mine, respectiv de cineva care sa-l ajute in conditiile in care el este la servici.

N-am mai mentionat aici aprovizionarea marunta pentru baieti, ridicat si transportat gresie si faianta, saci cu Sika, fugi la notar cu vecinii si cate si mai cate. Adevarul este ca zilnic cam spre finalul zilei apucam si eu sa mananc, in conditii de santier, bineinteles.

si adormeam ca puiu-n …. intr-un pat improvizat dar cu o saltea de nota 10

Asta nu inainte de ma spala la dusul de subsemnatul improvizat si am-mi racorii picioarele in ligheanul cu apa rece.

Cam asta am facut si daca voi fi sanatos voi mai face ca doar fac pentru copiii mei, si chiar imi place ce fac, ca timp am berechet .

Cu alte cuvinte imi place sa cred ca am fost util si chiar daca am  neglijat-o  pe Ghiocel  ceva vreme ( imi cer scuze) am facut-o pentru o cauza nobila , copiii nostri.

Posted on 10/10/2015, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

