O zi memorabila pentru familia mea- sa fie intr-un ceas bun !


In iunie ne apucam de constructia casei copiilor.  Speram s-o terminam si s-o inauguram  de Craciun , adica in cca  6 luni.


Casa este gata, caldura merge de cateva zile, apa la fel,  totul este functionabil, mai putin plita si chiuveta din bucatarie dar si ele sunt montate, umand doar sa fi legate.

Cateva ploi din zilele trecute ne-au determinat sa facem ceva si cu drumul care pe o portiune  de cca 100-150 de metri era greu practicabil …
Azi s-a rezolvat si aceasta problema cu trei basculante gigant de pietris- si cu-un buldo-excavator.


Surpriza si pentru mine, a fost cand Cristi, la intrebarea mea cand va mutati, mi-a raspuns sec, maine.  Mai aveam de montat cele doua porti, de vopsit stalpii de la gard – niste fleacuri… Sunt foarte bucuros ca inca un vis mi se implineste , copiii vor fi la casa lor, casa care se datoreaza in mare parte mamei mele – Dumnezeu s-o odihneasca !

Deci maine  05.12.2015 copiii mei se muta in casa noua.

Sa fie intr-un ceas bun !

Posted on 04/12/2015, in casa, casa copiilor, casa Cristi. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Felicitari pentru reusita lor si a vostra ! Ma bucur mult cand vad ce treaba buna au facut baietii Seb😉 Am stat si eu si Florin cu ochii pe toate 3 blogurile si ne-am bucurat impreuna cu voi la fiecare pas ! Sa traiasca fericiti si impliniti pana la adinaci batrineti in casuta lor !
    Acum dupa atata experienta puteti construi inca una mai micuta pentru bunici😉

    • Multumim Andrea, multumim Florin!
      E bine cand totul se termina cu bine. Dumnezeu sa ne ajute sa fim sanatosi si noi si voi si copiii nostrii, sa-i „cicalim” cat mai mult !
      Sa ne revedem sanatosi si pana atunci SARBATORI FERICITE va dorim !

Lasă un răspuns

