Ionut a lu’ Flistaru, un om adevarat


De cateva minute m-am intors de la Crocna indurerat … Ionut Cipei sau Tipei ( e o adevarata incurcatura cu numele lor) in urma unui infarct la 36 de ani si-a parasit baietelul si sotia, pe Gabita si Liliana, atunci  cand aveau mai mult nevoie de el.

Verisor al meu, sau cel putin cu tatal lui eram verisori (bunicii nostri au fost frati), Ionut era sprijinul, din tara, a mamei sale Lenuta , greu incercate acum 5 ani (sper sa nu gresesc) cand varul meu Gheorghe la o varsta inca tanara s-a dus la ceruri… Spun din tara pentru ca in Franta Lenuta mai are un baiat, vrednic, pe Viorel (Vio), caruia acum cateva zile sotia i-a adus pe lume  … un francez.

Bun gospodar, Ionut al meu si-a achizitionat tot felul de utilaje agricole (ultima achizitie, de loc ieftina – un tractor de mare putere – mai avea vreo doua),  avea o casa – ca la oras- cu tot confortul – casa realizata cu sprijinul parintilor, mai ales al lui Gheorghe, care-si iubea cei doi baieti ca pe ochii din cap.

Ionut ca de el vorbesc i-a mostenit tatalui priceperea si  …multe altele. Voia sa continue afacerile tatalui , sa-si extinda casa –   o boala la Crocnani sa aiba cat mai multe incaperi in care cu siguanta nu sta nimeni- Moartea insa la gasit la Dieci unde un preinfact urmat de un imfarct i-a pus sfarsit.

L-am privegeat aseara, mi s-a rupt inima de cata durere a creat disparitia sa. Seara cand ne-am retras la culacare, la varu Pavel,  am fost uimit de numarul masinilor de pe ulita, ma credeam la Bucuresti… avea foarte multi prieteni si , multi din lumea buna . Pavel imi spunea sa vezi maine seara cate masini vor fi, inca nu a aflat lumea  ca l-au aduas acasa …Fusese la Arad sa-i faca  autopsie.

Regret ca nu l-am mai prins si pe Vio  – doar sa-l salut nu puteam cu nimic sa-i  „indulcesc ” durerea pierderiifartelui drag. M-am retras spre casa unde Ghiocel ma astepta sa mergem la Bucuresti, la copii. Asa era programat,  de  Craciun sa inauguram noua  casa, pentru unii bucurie pentru alti tristete ,  asa e viata …
Lili si Gabita, Dumnezeu sa aiba grija de voi si pentru tine Ionut (imi curg lacrimile in moment ce scriu …) Dumnezeu sa te odihneasca !

Pentru ca v-am obijnuit cu poze  pe aceasta tarla- primele 3 poze- Ionut trebuia sa are … Azi. Din pacate …viate merge inainte !

Inca cateva imagini din  minunata Crocna :

Posted on 23/12/2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

