Expeditia „Cu plutele pe Mures – 2015” Botezul


Din motive justificate nu am ajuns sa va povestesc finalul expeditiei „Cu plutele pe Mures -2015” desfasurata in iulie, anul trecut.

Dupa lungi insistente am reusit -dezinteresat – sa-mi conving colegii sa  incheiem expeditia cu plutele la Lipova, si foarte important, pe proprietatea prietenului meu  Nicu Blagut, pe malul stang al Muresului.


Avand experienta a multor ani petrecuti impreuna cu prieteni in aceasta locatie, eram convins ca aici este locul cel mai bun de  finalizat expeditia.Pana la urma am resimtit ca tuturor plutasilor le-a placut, locatia, gazda, conditiile si modul in care am fost primiti.

Nu insist pe aceasta tema, bucuria mea a fost cu atat mai mare cu cat ne-am intalnit aici cu cativa colegi de servici cu care  in ultimii ani ieseam, anual… la pescuit!

Pentru ca eram mai multi care plutaream pentru prima data (exceptie unii, printre care si eu eram la a doua iesire)  mai marii expeditiei au decis ca aici sa ne boteze. Evenimentul a fost foarte vesel, multumita lui Andrei avem imortalizata – nebunia, nu a murit nimeni …toti ne-am distrat de minune chiar si cei  chinuiti.

Nu ma pot abtine sa nu va mai pun cateva imagini din reusita expeditie :

Cel putin eu astept cu nerabdare sa repetam expeditia in 2016,  dar – sa fim sanatosi !

Posted on 15/01/2016, in "Pensiunea" Zora, barca, barca pneumatica, Mures, pe Mures, Petro Aqua, pluta, plutarind pe Mures, plutarit pe Mures, plute, Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. No, faine amintiri!🙂

Lasă un răspuns

