Ieri am dat o fuga pe Transalpina Ski Resort


Cu o zi inaite la munte ninsese si cum afara dadea soarele ce mi-am zis sa dau o fuga in natura , sa fac niste poze.

Pentru ca in Parang imi era prea la indemana sa ajung, hai la Ski Resort…
Ador privelistea Lacului Vidra vazuta din telecabina, as zice eu – nu ma injurati – comparabila cu St. Moritz-ul din Elvetia .

Eram curios de starea partiei, locatiei in sine si de calitatea drumului Petrosani -Voineasa. Una peste alta acum dupa o plimbare scurta pot sa va relatez urmatoarele:

  • drumul, pentru ca de el m-au intrebat cateva persoane, este bunicel, mult mai bun ca vara. Pana la Groapa Seaca e perfect, asfaltat, curatat . De aici sunt doar cateva portiuni mai rele, insumate as zice doi-trei kilometri, dar pana e inghetat e OK.  De la Petrosani si pana la Transalpina este curatat si se poate merge fara probleme. Cei 30 si ceva de km i-am facut in cca o ora atat la dus cat si la intors.

Mai jos il vedeti „pe viu” de la Groapa Seaca  in sus:

  • daca drumul e cum e dar peisajul, cu zapada inca imaculata, este de vis. Nu regret c-am facut drumul chit ca Ghiocel, cand m-am intors acasa, nu era prea vesela… L-am filmat cu camera masinii si au iesit trei filmulete, pe care cat de curand o sa le atasez postarii, sa vedeti si voi ce tara frumoasa avem!

  • O data ajuns in Transalpina Ski Resort am ramas putin cam dezamagit.  Zapada si partia erau de nota 10, telecabina mergea doar ca pe partie daca erau cativa skiori. Am urcat cu telecabina (20 de lei biletul) dornic sa fac poze intrucat vremea era potrivita. Nu am facut doua si bateriile aparatului de fotografiat s-au terminat. Era sa mor de ciuda – aveam altele in masina dar … Norocul meu a fost in telefonul mobil cu care am reusit sa imortalizez imagini din telecabina dar si de sus de pe partie. O data coborat din telecabina am constatat  ca aici sus era agitatie mai mare , sa zicem 100 de skiori.  Am facut cateva poze si-am coborat.
  • Privelistea din telecabina face toti banii.  Daca pe terasa de la baza partiei nu era nimeni  pot sa va spun ca aici nimic dar  nimic nu s-a schimbat de anul trecut. Lucrarile stagneaza la fel. Doar in sosea alaturi de cateva baraci de lemn se ridica semet o cladire cu cateva etaje tot din lemn. Probabil ca, cat de curand, cateva familii venite la ski se vor putea caza aici.

Am revenit in parcare l-am luat pe Sofronel  si ne-am intors acasa. Dezamagit de faptul ca acum cand zapada era minunata, partiile la fel,  turisti eru extrem de putini.  Stiu ca-n weekend se aduna mult mai multi dar …asta inca nu-i turism. Eforturi se fac, la Obarsia Lotrului apar cabane una mai frumoasa decat alta, drumul este curatat si e bunicel spre bun, vremea  inca  este MINUNATA !

Va sugerez sa dati si voi o fuga !

Pana atunci multumiti-va cu pozele mele sau filmuletele.

 

 

Posted on 20/01/2016, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

