A „murit” scara „s-a nascut” polita pentru camara


Ieri ne-am hotarat, in sfarsit, sa transformam scara, care ne-a folosit zile bune ( in timpul constructiei casei) la accesul la etaj intr-o polita.

 

Pe mine ma deranja ca nu aveam unde s-o ascundem sa nu mai strice peisajul,  unde mai pui  ca eu sper sa vina cat de curand si gazonul …

Asa ca am scos sculele si ne-am apucat de treaba. Cu ciocanul , ranga si un topor am dezlipit treptele.

N-a fost de loc usor pentru ca ele, cuiele au fost batute in scara cu un ciocan pneumatic. Cu putina truda am reusit si inca destul de repede.

Am scos „gaterul”  confectionat singur de Cristi, plus accesoriile- dispotitive de taiat in unghi grept, etc. tot de individ confectionate. Am taiat lateralele scarii in sase sipci lungi de 3,5 m (atat avusese scara) cam 4,5/4,5m.

Apoi am masurat, am trasat, am taiat si am obtinut semifabricatul pentru produsul finit. La  final l-am ansamblat cu clei si hold suruburi, am facut o treaba buna.

Dupa ce-am adunat sculele , dupa cateva ore bune de lucru, sa fi fost 15 ceasul cand am intrat in casa de dimineata de la 9, n-am reusit sa scap pana cand nu am facut si curatenie..

Ordinul a fost clar, nu putem lasa asa mai tata …

In final constat ..  ca avem si lemne pentru un gratar!

Posted on 21/02/2016, in casa Cristi, Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

