Tenis de masa la DECATHLON Tg Jiu


Mai zilele trecute Ghiocel descopera pe net  „Cupa Decathlon La Tenis de Masa ” la Tg Jiu. Inscrierea in cadrul concursului era gratuita si fara limita de varsta, distractia fiind obligatorie! Fara sa stau pe ganduri zic mergem.


Era prima oara cand , dupa o viata de om , aveam posibilitatea sa-mi testez „tenisul”  in conditii de competitie si competitori adevarati. Il inscriu si pe Marc .

Sambata la orele 12,30 eram  la DECATHLON Tg Jiu – un nou magazin de articole sportive , peste drum de KAUFLAND. Aici se striga prezenta. O multime de tineri, multi adolescenti dar si unii care se aropiau de …a doua tinerete, pe departe sunt eu cel mai in varsta jucator.

Se trag la sorti meciurile, pe doua categorii de varsta, sub si peste 16 ani.  Regulamentul il cunosteam de pe Facebook. In calificari se juca un singur set pana la 11. Semifinalele s-au jucat doua seturi din trei. La ambele categorii de varsta erau inscrisi si prezenti cca. 40 de persoane, erau si mai multe domnisoare. Sincer sa fiu aveam oarece emotii, nu cunosteam pe nimeni ba mai mult o trupa destul de serioasa de baieti si fete, toti  in trening de firma si adidas, insistau sa joace cu paletele lor.


Ma si gandeam ce caut eu aici, imbracat ca „paltonarul” ba mai mult, avand in picioare pantofi de strada care alunecau  foarte tare pe gresia magazinului.

Incepe concursul, incep sa ma linistesc nivelul concursului nu era mult peste nivelul nostru de joc, bineinteles cu cateva exceptii – trupa de baieti si fete de care va vorbeam, in plus inca vreo doi trei.  La tragerea la sorti cad cu o d-soara care nu parea de loc ca a venit acolo sa faca figuratie.

Norocul imi surade si  castig destul de greu.

Al doilea meci  (al castigatorilor) cad cu un tanar care reuseste sa ma bata cu 11-8 dupa ce in prealabil il condusesem .

Ma resemnez repede, asta e concursul , asta pot. Se mai joaca sferturile si ultimii 4 intra in semifinale. Aici a mai fost o neintelegere dar n-are rost sa pomenesc de ea.

Toti cei din semifinale poate cu exceptia unuia pareau,(erau) profesionisti. Am avut cate ceva de invatat.

 

Vreau sa precizez insa urmatoarele :

  • organizatorii si-au facut treaba, a fost chiar si distractie;
  • cu toate ca nu se putea altfel, seturile pana 11 nu-ti permitea nici macar sa te acomodezi cu masa, paleta ca sa nu mai vorbesc cu adversarul. Am vazut fete, foarte bune, si nu numai, care au pierdut in fata unor novici doar pentru ca timpul era prea scurt pentru a se acomoda;
  • a fost bine ca au fost prezenti si profesionisti s-a ridicat nivelul jocului;

Una peste alta mi-a placut, nu atat de mult organizarea , cat evenimentul in sine. Imi cer scuze ca m-am referit in general la  „seniori” fara sa zic nimic de grupa ” juniori” ( cei cu mai putin de 16 ani) pe care nu am avut timp sa-i observ preocupat fiind de competitia mare.

Locurile 1, 2 si 3 au primit , simbolic, premii cate o paleta de tenis. Zic simbolic intru cat calitatea acestora era una mediocra. Unul dintre invigatori declindandu-si castigul in favoarea locului 4. Imi cer scuze ca nu le-am retinut numele invingatorilor, dar i-i regasiti in imaginile postate.

Cam asta a fost!

Nu vreu sa uit sa-i multumesc lui Ghiocel care a rezistat trei ore si jumatate in DECATHLON, cat timp a tinut competitia, si ca multumita ei am si eu poze de la eveniment.

Tineti aproape, pe Facebook o sa postez, cat de curand, filmata finala .

Posted on 28/02/2016, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

