Masa de ping-pong un vis care trebuie sa-l realizez


Casa  e gata,  terasa, asa cum am gandit-o impreuna cu juniorul (10/3,5m), permite si o masa de ping pong , resursele sunt asa cum sunt, primavara se vrea si ea…

Am ajuns la concuzia ca cel mai bun lucru este sa o construiesc singur, doar am mai construit doua, (nu singur vreau s-o construiec pe aceasta impreuna cu fiul meu )

O masa de autdoor este undeva peste  1000 de lei iar una de indoor cca. 500-700 de lei sper ca pe final sa ma coste  cca 200-250 de lei  si  in ceea ce priveste calitatea sper sa nu difere fata de una de firma , o sa-mi dau silinta  …

Pentru ca practic de cativa ani tenisul si i-am descoperit partile frumoase – miscare buna atat pentru baieti cat si pentru fete, imi doresc  mult ca  acest sport sa-mi mentina sanatosi copiii si in specil nepotelul Alexandru, conditii fiind. Bunicu va face pe dracu-n patru si v-a realiza masa – o sa va placa cu siguranta, nu o sa puteti spune ca  n-am cumparat-o. Am nevoie totusi de sprijinul fiului meu , dar  eu cred ca-l am …

Varianta cea mai ieftina este  sa o fac din doua bucati de OSB, cred ca de 12mm. Imi trebuiesc doua  din care sa scot cele doua jumatati de masa, de 1,525 x 1,370. Din „croirea” mesei fiecare din cele doua jumatati v-a avea un adaus de 12 mm  intrucat foaia de OSB are dimensiuni de 2,500 x 1,250 m.  Daca un adaus la o masa care nu se strange niciodata nu deranjeaza, ( se chituieste si se vopseste si asta rezista in timp si chiar nu se vede) la o masa care se doreste a fi stransa destul de des,  aceasta adaugare , chituita, s-ar putea sa crape.  Unde mai pui ca-mi doresc ca tinerii mei  copii sa poata folosi masa, intreaga sau doar jumatate la petrecerile lor, in viata de zi cu zi. O sa pun suflet in aceasta masa si sper sa-mi realizez si acest vis, cum v-am spus, mai putin pentru mine si mai mult pentru copiii mei.

Am niste variante-n cap ,  maine o sa ma consult cu Cristi si Dana si sper ca, cat de curand , sa vedeti si produsul finit.

PS In filmulet puteti vedea prima masa construita de mine si partenerul meu .

Posted on 05/03/2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

