Iesirea la Bucuresti a fost fructuoasa …


In iesire asta aveam in cap cateva obiective .

  • Sa vad si eu cum se monteaza niste aspersoare. N-am avut noroc, baietii sapasera in mare santurile si a inceput ploaia. Vor reveni cand v-a iesi iar soarele si culmea pana azi n-a revenit, cat sa-l mai fi asteptat ?
  •  Sa incerc sa realizez, din boltarii ramasi de la gard, niste aranjamente florale care le-am vazut pe net si mi-au placut mult.
  •  Sa vad ce fac cu masa de ping pong, doar vine vara .

Pentru ca despre aspersoare v-am spus tot, azi povestim despre „sculptorul Serb ” noul „Brancusi”  de Bragadiru

Am vazut cateva aranjamente  din boltari ( din pacate din boltari gauriti) si ce mi-am zis, pot si eu sa incerc sa sculptez , in BCA, aceste aranjamente  (ne ramasesera cateva bucati, destul de multe, de la gard) . Pentru asta i-am facut cadou lui fiumeu o scula multi functionala care taie in locuri inguste , colturi,etc … cu care nu eram sigur ca rezolv problema si care s-a dovedit a fi chiar foarte buna.

Cu dalta si ciocanul, cu scula multifunctionala, am reusit sa fac in cca doua zile gaurile necesare, in  6 -7 boltari de BCA. Restul aranjamentului tinea doar de gusturi…
Ramanea o problema,  cum voi face ca apa de ploaie, intemperiile deci sa nu-mi distruga „capodopera” . Mi-am adus aminte de „Sika ” solutia cu care s-a dat in bai, pentru izolatie,  sau pe terasa casei. Cu ea, amestecata in proportie cu 1/3 apa, am realizat  solutia cu care am dat, cu pensula, pe boltarii de BCA. Economistul din mine imi spune ca daca solutia izoleaza in bai va izola si boltarii mei si …vor rezista pana la adanci batranete.

Aveam insa emotii cum vor primii copiii mei „capodopera”, la prima vedere nu-si doreau, nici-unul, „caramizi”  in preajma unei case de lemn. Am riscat si se pare ca e bine  … Nu foarte bine, pentru ca ei tot o tin pe a lor, cu lemnul.

RECUNOSC nu e, nici pe departe, o … perfectiune, este doar o idee pusa in paractica,de un pensionar, cu putina munca,  care ori cand poate fi desfiintata si asezata in ori ce alta parte, poate chiar fi aruncata la gunoi.  Nu pierdem nimic, doar munca mea dar  asta nu conteaza… M-ar bucura mult sa vad in schimbul ideii mele (nu e a mea dar trecem peste asta) una mai grozava pe  …lemn.  Si sa va mai spun un secret, cu prima ocazie o s-o plachez cu sipci de lemn ca sa fie in ton cu  casa.  Pana atunci apreciez ca e o pata de culoare, pe terasa si in curtea copiilor mei care  …lipsea.

In ceea ce priveste masa de ping-pong , m-am ocupat si de ea, 90% problema este rezolvata, tineti apropape !

 

 

Posted on 13/03/2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Nu cred că îi lasă inima să le arunce. Arată tare bine!

    • Unde mai pui ca le-am promis ca le vopsesc in tencuiala casei si le chituiesc putin.
      Multumesc Denisa pentru apreciere, si eu zic ca nu arata chiar rau .

Lasă un răspuns

