Pot puncta un nou vis ca realizat !


Cum stiti  deja, imi doream mult o masa de ping pong, din cand in cand , pe terasa copiilor.

Materialul din care voiam s-o fac era OSB-ul  ziceam eu intre 12-18 mm.

Ma duc cu Ghiocel la Leroy Merlin din Bragadiru. Asa ca cautam prin magazin o placa corespunzatoare. Un vanzator de la raion  ma intreaba ce caut, si pentru ce-mi trebuie .Ii raspund cinstit – vreu sa fac o masa de pingpong. Acesta imi spune ca si el are o masa facuta si incepem sa discutam avantaje si dezavantaje la OSB. Imi propune sa incerc la RIKI DANI COM .SRL, in rondul de la Cora, 100 de metri in drumul spre Magurele, spunandu-mi ca aici sunt placi de dimensiune 270-280/208 mm, nu mai retin exact.  Pentru ca distanta era de doar doi, trei kilometri nu stau pe ganduri, doream ca-n dupa masa aceea sa fiu cu placile acasa!

Aici gasesc placile descrise in toate culorile posibile. Fara sa socotesc de loc vreau sa cumpar doua coli de un albastru minunat. Spre norocul meu un cetatean care auzise la ce-mi trebuiesc imi spune ca nu-mi trebuiesc doua coli, ca-mi iese masa din una. Bag repede in „computer” si constat ca omul a avut dreptate – ma scuteste de doua sute de lei.  Cu bonul de la casa ma prezint la magazie unde baietii „rasfoiesc” colile si dau de ce albastra in vecinatate uneia verzi. Nu va spusesem ca juniorul intr-o discutie avuta in prealabil isi dorea ca masa sa fie verde si nu albastra iar vanzatoarele ziceau ca nu mai au verde pe stoc.  Ma intorc la casa achit diferenta de 15lei (verde era mai scumpa) si ma rog de baiesti sa mi-o si debiteze la 153/135mm – doua bucati. Gasesc un transportator pentru 50 de lei care-mi da un pont pe care nu-l luasem in calcul, citez ” nu-i puneti si cant ??? ” . Inteleg cu greu la ce se referea si accept deindata cant pe marginea tabliei mesei (3lei metru liniar – total 50 lei). Asa se face ca in cca 30 de minute de cand intrasem in magazinul RIKI DANI masina iese cu placile pe poarta , directia Bragadiru. Ghiocel ma recupereaza, in sfarsit, dupa ce ramasese singura in masina mai bine de jumatate de ora, ne stiind daca sotul ei mai traieste…

Bucuros nevoie mare ca cele doua fete ale mesei sunt perfecte, nu mai trebuiesc adaugate,  chituite , slefuite si vopsite  ma gandeam deja la picioare …piciorele mesei, ce credeati ?

Realizez ca i-am cumparat, tura trecuta lui Cristi, din SELGROS o masa de tamplarie la cca 550 de lei  care mi-ar putea servi drept piciore la o jumatate de masa. Fac incercarea si se dovedeste perfecta, unde mai pui ca este si pliabila.

Ma opresc aici cu povestirea pentru ca , cu siguranta, unii o sa ma intrebe de ce  atata agitatie cand puteam lua o masa gata facuta.
Sa stiti ca nu pretul ma facea, cum am mai scris si in postarea trecuta, putina activitate nu-mi strica doar imi umpleam cateva zile de pensie care sunt extrem de plicticoase intr-un asemenea anotimp, dat cel mai important lucru este ca spatiul care-l ocupa o masa -gata facuta , stransa, este mult mai mare decat cel pe care mi-l doream, plus in conditiile acestea copiii nu puteau folosi jumatatea de masa pe terasa pana ce bugetul le va permite sa-si mobileze terasa conform visurilor lor.

Astea fiind spuse revin la picioarele mesei – va trebui sa mai achizitionez o masa de tamplarie. Cand timpul ne va permite si va fi soare , sa o trasez  (conform regulamentului de tenis) si sa-i pun fileul care intre timp mi la adus curierul de la EMAG .

Ca final ce sa mai zic, pot puncta un nou vis ca realizat !

 

 

 

Posted on 13/03/2016, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Se pare ca m-am inselat amarnic…

Lasă un răspuns

