Pentru ca tot am timp …


De plictiseala am incercat sa caut pe net (am invatat asta de la fiu’ meu) cum s-ar putea aranja, intr-un mod cat mai frumos, placut ochiului, gradina copiilor mei.

stea de flori

Internetul depaseste ori ce asteptari, si pentru ca mi-a fost foarte simplu am accesat doar Ro.Printerest.com…. Am gasit multe idei grozave de a aranja curtea, gradina si terasa,  cu atat mai mult cu cat acum  avem si apa suficienta, si aspersoare.

Aceasta postare se doreste un mod  de a vedea copiii mei  ce mi-a placut mie, vizavi de gradina si curtea lor, ce le place lor mi-ar place sa-mi spuna, chiar on line. Astfel ne putem corela eforturile, cu totii,   pentru a realiza cel mai frumos ambient.

Mie astea mi-au placut !

Ma repet toate ideiile, imaginile , sunt de pe  Ro.Printerest.com

Arajnjament floral -vas rasturnat

Posted on 15/03/2016, in casa, casa copiilor, casa Cristi, Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

