Mi-am dorit pentru copiii mei tot ce e mai bun…


De mult va tot povestesc de tenis  de masa, de mese de ping pong , intr-un, cuvant de pasaricile mele.

Si iata ca, dupa ceva timp, multa munca si multa pasiune  reusesc sa injgheb o masa pentru copiii mei. Cea mai buna dintre toate, prin care am acumulat o vasta experienata.

Numai ca, copiii mei n-au nevoie de masa de tenis, copiii mei n-au timp pentru tenis, pe copiii mei  i-i deranjeaza masa pe terasa  pentru ca ce-i mici se impiedica in ea …

Ba mai mult  cei  153 x 135 x 14 cm  ce-i ocupa in magazie par sa fie mult  prea multi …

Asa ca Dumnezeu le rezolva pe toate, am gasit un om, de fapt o familie, pe care noi o indragim enorm de mult , care isi doresc pentru copilasii lor o masa de tenis. Si-o doresc asa de mult  ca n-am putut sa le rezist … Nu ca n-ar avea resurse sa-si achizitioneze una, departe de noi de treaba asta  dar chiar le-a placut „opera ” mea. Si chiar daca ma doare sufletul pentru  instrainarea „jucariei” mele  … ma bucur, totodata, ca va ajunge pe maini bune, va fi  intr-un mediu unde, mai mult  de cat am visat copiii, dar si parintii lor, vor juca tenis , mi-ar place sa cred ca si bunicii!

Stiu ca nu pot obliga pe nimeni sa joace tenis, nici macar pe fiul meu cu care am jucat in copilarie  de multe ori. Ma deranjeaza doar ca terasa, din puncul meu de vedere, a fost proiectata si pentru acest lucru…  Norocul lor este ca Alexandru este inca prea mic … probabil o sa mai faca bunu alta , doar pentru nepotelul lui, peste ceva ani.

Cu regret ma despart de ea, totusi am tinut s-o inaugurez cu Emineth  daca cu altii n-am putut, din lipsa de timp.

Cateva imagini care, cu toate ca masa nu era inca terminata – trebuia sa-i mai  chituiesc si sa-i vopsesc picioarele- o sa-mi ramana intiparite in  memorie pentru tot restul vietii!

Nu ca sa va „imoi” dar in acest  moment am lacrimi in ochii … cu siguranta o sa-mi treaca!

 

Posted on 23/05/2016, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Masa de tennis a fost unul din lucrurile care au fost in curtea noastră de când suntem mici.Pe lângă karate, baschet, tennis de câmp şi oricare alt sport cu excepția fotbalului. Aşa că dacă vreți să vă „inmoi”de tot şi nu vreți să spuneți că ați dat masa unor străini, atunci considerați-ne parte din familie. Eu sunt sigur că şi lui Cristi ii place, dar momentan protecția paternă îl face să spună acele lucruri. Peste 5 ani cu siguranță veti face încă una, mult mai frumoasă şi mai pe gustul dumneavoastră. Dar la aceea voi încerca să vă a iau şi eu macar un set.
    Până atunci noi vă mulțumim pentru oferta făcută.
    Deasemenea sunt sigur că masa de tenis va avea mare trecere în familia Şoit.
    Ne vedem când ajung şi eu acasă şi de atunci vom juca tenis de fiecare data când veniți la noi.
    Multumim

    • Emmyneth, pe tine nu-i mai nevoie sa te laude omul , tu le ai pe toate … inclusiv o familie minunata, Faptul ca incerci sa-ti inveti copiii in toate sporturile posibile e un lucru minunat :” mens sana in corpore sano” spune un vechi proverb latin.
      Ma bucur ca masa este pe maini bune, si …ai posibilitatea sa te mai antrenezi doua saptamani pana cand iti dau sansa la o revansa …
      Va pup pe toti si spor la tenis!

Lasă un răspuns

