Masa de tenis este apreciata si suprasolicitata


Am trait s-o vad si pe asta …

Intruna din zilele cand am fost la Bucuresti am purces cu „catel si purcel” (voi cititi Alexandru, Dana, Cristi si Ghiocel) la prietenii nostrii Pascanii.

A fost o zi minunata din punctul meu de vedere dar si al lui Alexandru, nu ma pronunt de restul . Alexandru a intalnit o multime de copii si de jucarii asa ca nu mai comentez.

Chiar si taica-su a fost in lumea … copiilor.

Eu am avut o mare placere sa vad ca masa de tenis, construita de mine, este apreciata si suprasolicitata atat de cei mici cat si de cei mai mari. Spun asta pentru ca cca doua ore copilasii ne implorau sa-i lasam si pe ei sa joace  iar noi cei mari le spuneam  … imediat, imediat.

 

Ne-am adunat, daca nu gresesc  cca 17 persoane, din care 7 copii

Am fost fericit ca ne-am intalnit prietenii, as repeta actiunea  aceasta, zilnic !

Daca asta a fost turul, urmeaza returul la Bragadiru doar ca  …

Posted on 19/07/2016, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

