Ratacitul in HD ajunge in Salasul de sus


Noi pe  urmele lui…

Doream sa-i verificam sarea de spirit, atat a sa cat si a caletului, dar si sa ne revedem cu vechi cunostinte , bloggeri, din Hunedoara.

Din convorbirea telefonica avuta cu Traian  rezulta ca este intr-o pauza „de refacere” in Salasul de Sus. Reintorsi de la Uroi, unde am vrut sa-i arat lui Ghiocel „miscarea”, dupa un pranz la Deva, am zis  :” ce-ar fi sa-l vizitam pe …”ratacitul nostru” si am facut-o!

Am trecut de Salasul de jos, am intrat in Salasul de sus si am tot mers , fara vre-un reper” pana ce pe o casa am vazut postat steagul lui Traian. Am fost placut surprins de revederea cu  Uries Traian  , Bobora Clin , Raul Nicolae Manea , Alisa Bencau dar  si cu alti prieteni de-ai lor pe carora imi cer public scuze nu le-am retinut  numele.

Despre ce vreau sa va vorbesc aici este locatia aleasa de Traian drept campare.  O casuta interesanta intr-o zona de vis. Ce-am inteles este ca proprietarii, acum in Franta, au declarat- o „camping Free” . Este scris asta pe poarta, si pe niste panouri in mai multe limbi, ba chiar indicat si un numar de telefon.

 Casuta in sine ei iti ofera tot ce are nevoie un calator in trecere…(fara pretentii de 5* ) adica un acoperis deasupra capului, patru pereti , ca sa nu te bata vantul … cateva saltele intinse pe podea, un parau de munte cu apa limpede, ce-i strabate curtea, iti permite igiena si inviorarea de dimineata, iar gradina, din pacate necosita, iti ofera minunate clipe de relaxare . In dosul casii exista o utila si modesta  terasa acoperita unde poti sa te racoresti tu si prietenii tai , lucru de care am beneficiat si noi  din plin…

Si mai mult, doua obiecte de care sper sa nu aiba nimeni nevoie …repede!

Lasand gluma de o parte , ceea ce  vreau sa subliniez este ca un roman de-al nostru pleacat in Franta isi lasa portile deschise tuturor care vor sa beneficieze de o cazare, de fapt de-un acoperis asupra capului plus celelalte avantaje descrise anterior, si totul gratis, free, moka … Nu multi fac acest lucru !

Viata grea din Romania, lipsa locurilor de munca ii determina pe ai nostrii sa-si gaseasca „norocul” in strainatate . Raman case, mai mult sau mai putin frumose, casutele strabunilor nostii, nelocuite in paragina multe din ele. Cei plecati din ele se mai reintorc acasa probabil cat timp mai au in viata o mama sau un tata, un frate sau pe cineva apropiat… Cand nu mai ai pe nimeni nu stiu daca-ti mai vine sa te intorci chit ca ai aici un loc pe care foarte multa lume din afara, dar si din orasele „de beton” l-ar invidia, o casuta intr-o oaza de verdeata, inconjurata de un minunat paraias de munte.

Nu-i cunosc proprietarii dar imi ridic palaria in fata lor fiind constient ca pentru fapta lor MINUNATA  au mai mult de pierdut  de cat de castigat… Bine ar fi sa ma insel !
Mi-ar place sa-i cunosc si sa le strang mana, putini oameni fac asemenea gesturi !

Mai jos aveti locatia pe care o puteti accesa  si voi  cu un simplu telefon !

PS. Proprietarul se numeste MIHAI BURSESC are si Facebook…
Chiar mi-ar pace sa vorbesc cu el !

 

 

 

 

 

 

 

 

Posted on 27/08/2016, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

