M-am dat si eu cu E-Twow


Intamplarea face ca azi eram la pestera si un coleg, MironSorin, apare cu  un/o E-Twow.

Nu mai vazusem asa ceva pana acuma, dupa parerea mea este o trotineta electrica care merge exceptional …

Viteza maxima 30km/h, autonomie 35 de km, se incarca in cca. 3,5 ore, chiar mi-am zis , pentru aglomeratia din Bucuresti – mai ales unde exista piste de biciclete- este exceptionala.  Are doua clapete, dreapta aceleratie si stanga frana, are un kilometraj si far cu led. Frana ai si pe roata din spate si cu piciorul . Unii zic ca are si  cruise control …

Am indraznit sa ma urc pe ea si in cateva clipe o stapaneam fara probleme.

Pretul ei, pe site, este 769 euro, si eu cred ca-si face banii. Desi pe eticheta aparea Made in China,   se zice ca-i facuta la Craiova .  Daca o incercati cu siguranta o sa va indragostiti de ea. Parerea mea sincera este ca e de mare viitor. Amanunte pe E-Twow.

 

Posted on 05/10/2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

