Cel mai bun drum din tara


Zilele trecute o plimbam pe Ghiocel …

Am facut cam 1000 de km intr-un weekend, din care multi pe intuneric. Asa se face ca am avut parte de drumuri bune, foarte bune dar si … foarte rele.

Si ca sa incep cu cele din urma, portiunea Stei –  Varfuri, limita judetului Hunedoara este infernala. La drumul asta se lucreaza de multi ani, dupa cate stiu si inca se va mai lucra multi ani… Multe semafoare, mai mult sau mai putin respectate , gropi cat cuprinde, infernal noaptea ,credeti-ma. Daca considerati ca exagerez verificati-ma !

Portiunea de la Stei spre Deva am facut-o in cea mai mare parte dupa apusul soarelui. Ei, dupa infernul   de pana la Varfuri, unde cand iti era lumea mai draga dadeai intr-o groapa, cu toate farurile mele care urmaresc curba, am ramas profund stupefiat!

O data intrat in judetul Hunedoara ma simteam in alta tara ( Ghiocel chiar facea veselie cu mine, eu din judetul ala prost, Arad, ea din … Hunedoara).

Drumul nu numai ca era ireprosabil si ma refer aici la asfalt dar si semnalizarea era fara cusur. Ochii de pisica de pe marginea drumului, albi si rosii, impreuna cu marcajul longitudinal iti permitea o rulare impecabila .

Cinstit  va spun, am ceva kilometri la viata mea, cred ca depasesc un milion, dar eu asa ceva in Romania n-am mai vazut . Este cu siguranta cel mai bun drum din Romania.

Partea proasta este ca „minunea” se termina dupa Tebea , la intrarea in Brad.

Portiunea Brad-Deva este tot in lucru nu pot spune ca este rea dar inca mai are pana se va ridica la nivelul  Varfuri – Brad, probabil cand va fi finalizata.


Pozele , din pacate sunt facute  cu cca. o luna inainte,  la reuniunea  romanilor de la Tebea, imi era imposibil sa va arat acest drum noaptea…

PS . Marea majoritate a pozelor (exceptand cele doua de langa Tebea) sunt facute ulterior postari si pe sensul invers al drumului, respectiv Brad-Varfuri.

 

 

Posted on 06/10/2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

