„Fortosu” e la Petrosani


Ieri, sambata, dupa mai bine de 20 de ani , poate chiar 30, am mers din nou cu trenul…
Imi doream de ceva vreme sa fac niste poze pe Defileul Jiului  din tren , pentru ca de pe sosea am tot facut …

Ocazia a aparut cand am ramas fara masina …( sper ca va mai amintiti grindina din Petrosani din vara care a nenorocit sute de masini din care nici a mea nu a scapat) .

I-a venit randul la reparat! Din punctul meu de vedere puteam ramane cu ea asa … „tapetata” doar ca Ghiocel plateste de ani buni Casco o groaza de bani .

Service-ul  m-a linistit ca reparatia dureaza doar… cca o luna de zile! Asa fiind pusa problema a trebuit sa apelez la un prieten… Si cum cel mai bun prieten  este copilul meu am apelat la el, dand o fuga la Bucuresti. Mi-a imprumutat masina pe termen nelimitat, lucru care pentru mine si Ghiocel reprezinta o „gura de oxigen”.

Cunosteam masina, m-am mai dat cu ea de cateva  ori prin Bucuresti dar nu credeam ca dupa 9 ani „Fortosul” mai are atata forta. Pentru cei care nu stiu de unde vine denumirea de „Fortosul” simt nevoia sa ma explic. Pentru noi, familia mea, care avem mania botezarii masinilor, vezi, Brotacel, Sofronel, Sofronica , micuta masina WV Polo cu motor de 1.9 TDI, cel mai mare pentru clasa ei nu am gasit un nume mai bun…

Ieri am reusit sa fac cu ea  Bucuresti -Petrosani in 4 ore cu un consum de 4,6l/100 si viteza medie de 72km/h in conditiile in care pe autostrada nu am depasit 130. Nu-i rau, e chiar foarte bine (in timp ce cu Sofronel ( 1.6HDI )obtineam consumul asta) ceea ce m-a facut sa constientizez, pentru a nu stiu  cata oara, ca fiu’ meu „se orienteaza” bine!

Bravo mai tata si  multumesc inclusiv lui Dana ca te suporta atata timp in masina ei !

 

Posted on 16/10/2016, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Silviu Popa

    Ce masina are Dana? Are si un nume…gen Fortoasa..?:)

  2. Ce frumos spus: copilul meu este cel mai bun prieten! Cred că ăsta e visul oricărui părinte! Felicitări pentru felul în care l-ați crescut! 🙂

  3. Cu siguranta Denisa pentru ori ce parinte copilul lui e cel mai bun, dar totusi trebuie sa rectific acum, copiii nostri , pentru ca a mai aparut si Dana si cel mai iubit Alexandru !

Lasă un răspuns

