Am fost azi #PrinTaraHategului alaturi de niste copii minuati


Sunt doi trei ani de cand particip la diverse promovari ale unor bloggeri inimosi din Hunedoara.

De data asta evenimentul intitulat  #PrinTaraHategului   se desfasoara in perioada 4-6 noiembrie a.c. initiatori fiind Călin Bobora, Raul Malea şi Alisa Bencău.

Participanti, bloggeri din mai toata tara din care doar doi trei cunoscuti .

„Adunarea” s-a dar  vineri dupamasa la Pensiunea Sarmis situata in localitatea Sarmizegetusa, Hunedoara, o pensiune despre care am auzit doar vorbe de lauda.

Din pacate conjunctura a facut sa ne intalnim doar azi , sambata de dimineata, conform programului stabilit de organizatori.
Ne-am vazut – ne-am placut (cel putin eu pe ei…) si ne-am urcat intr-un microbuz cu prima destinatie Sarmizegetusa Ulpia Traiana. Un obiectiv arhicunoscut mie dar pentru multi musafiri  savurat pentru prima data.

Ce a fost nou  si pentru mine a fost Muzeul de Arheologie Sarmizegetusa din imediata apropiere.

Pentru prima data am avut un ghid  de specialitate, un arhiolog, care ne-a facut o prezentare de inalta tinuta. Tot ce pot sa va spun este ca merita sa vedeti sau sa revedeti aceasta minuata asezare care acum mai bine de 2000 de ani avea o mult mai mare stralucire decat in zilele noastre .

Cateva imagini  probabil vorbesc, cu siguranta, mai bine decat pot eu sa va povestesc.

Tineti aproape,  urmeaza vizitele bloggerilor la alte 5 importante obiective turistice ale judetului Hunedoara : Muzeul Dinozaurilor, Rezevatia de zimbrii Slivut-Hateg, Casa Vulcanilor, Biserica  din Densus si Muzeul satului Hategan din Pesteana .

#PrinȚaraHațegului este un eveniment organizat de Călin Bobora, Raul Malea şi Alisa BencăuEvenimentul este sponsorizat de Pensiunea Sarmis și susținut de Fermele ADO, ELIT și T&O Prodcom.

Posted on 05/11/2016, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

