Drumul inspre Manastirea Prislop


Ieri, cum spuneam pe Facebook, eram iesiti intr-o plimbare  spre Hateg.

Ce-mi da prin cap, hai sa vizitam Prislopul ! Ghiocel ca nu, ca e mare aglomeratie cu sarbataorirea a 27 de ani de la intrarea in nefiinta a lui Arsenie Boca „sfantul” Ardealului, si eu totusi virez la stanga inspre Prislop.

Desi vremea era buna , soarele se chinuia sa incalzeasca atmosfera, eram mai curios de drumul inspre manastire (pe care nu-l mai facusem de o vreme) de cat de manastirea propriu zisa, pe care am vizitat-o si para vizitat-o.

Sincer sa fiu  am fost placut impresionat de stadiul lucrarilor. Lucrarea este de mare amploare, multe ziduri de sprijin, multe podete, foarte mult excavat in munte desi este vorba de cel mult 5 km.  Cu siguranta nu este o lucrare simpla dar incet, incet se apropie de finalizare.  Se va putea merge, cat de curand in conditii bune, pe doua benzi pana in parcarile manastirii finalizate de ceva timp si apreciez eu, incapatoare. Vom scapa astfel de nebunia din anii precedenti, blocaje interminabile, despre  care o poveste v-am relatat-o  aici.

Revin la Manastire a carei  popularitate a explodat in ultimi ani multumita lui Arsenie Boca. Spre surprinderea mea nimeriseram o zi de repaus, as zice, in care agitatia zilelor precedente cu siguranta isi pusesera amprenta pe personal. Asa se face ca am reusit relativ repede , avand in fata cca, 10 persoane , sa spunem o rugaciune la mormantul sfant al lui Arasenie Boca, sa ne rugam pentru noi si pentru familia noastra, lucru destul de rar intalnit.

Revenind la drum apreciez ca in conditiile unor intemperii – fara de inghet – in viitorul apropiat, accesul va fi dificil la Manastirea Prislop, nu mai dificil insa cum era mai anul trecut.

 Alaturat va anexez pozele facute , in mare parte de Ghiocel  din masina,  din care se poate realiza ceea ce vreau eu sa va transmit .

Posted on 30/11/2016, in arsenie boca, drumul spre Arsenie Boca, drumul spre Manastirea Prislop, Manastirea Prislop, Prislop, Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

