Azi am salvat sase braduti !


Acum doi ani  ne plimbam pe „drumul lui Basescu” respectiv dincolo de Buta in spre Herculane …
Cand ne-am intors am recoltat, intr-o punga de plastic, cateva plantute de brad, rasarite din seminte, pe marginea drumului, intre asfalt si balustrada acestuia, intr-o zona acoperita cu piatra concasata (vezi poza).

O parte i-am tinut acasa, pe balcon, mai bine de un an. Doua, trei bucati au plecat spre Bucuresti la noua  casa a lui Cristi.

Constient fiind ca dezvoltandu-se nu mai pot fi tinuti pe balcon azi i-am scos iar in mediul lor natural, adica in padure .
De data aceasta i-am replantat in zona Pesterii Bolii, fiind convins ca am facut un lucru bun.

Pe viitor ii veti putea admira, cum cresc, cand vizitati Pestera Bolii. Sunt sase …

Posted on 10/03/2017, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

