#PrinHD2017 – Baile Daco-Romane din Geoagiu


Ziua de sambata a fost foarte incarcata. Am inceput la Cafeneaua „Jos Palaria” in Deva ca in jurul pranzului, cand era cel mai neindicat sa faci plaja, sa ajungem la strandul din Geoagiu, vestit ca  Baile Daco Romane.

Pana cand Calin Bobora ne-a inlesnit intrarea, am profitat de ocazie cu o poza de grup, chiar doua  :

Am intrat pe strand cand temperatura in aer  depasea 30 de grade si soarele se afla deasupra bazinelor. Spre norocul nostru (cel putin al meu, care in ultimul timp nu prea am fost „vazut”de soare) am fost plasati in „camera” DJ -ului.

Undeva mai sus fata de strand, cu un acoperis deasupra capului, care ne proteja foarte bine de razele „criminale” ale  soarelui. Am primit si cateva saltele pe care sa ne relaxam, ce mai, foarte, foarte bine .

Si pentru ca era atata caldura, Calin ajutat de doi baieti ne-a adus prima tura de bere si Vodka Mixed Drink, STALINSKAYA Music Lemon. O sa spuna multi vodka pe asa vreme, credeti-ma e minunata, RECE.  Are gust de limonada iar  4% alcool nu se simt. Sincer, berea avea mai mult alcool … Este o bautura probabil pentru femei, chiar i-am adus si lui Ghiocel cateva monstre.

De aici in colo, baie, bronz (cine a putut) o bere sau o vodka Musik, muzica dans si voie buna.

Un pranz consistent am luat in incinta strandului in jurul orei 17. Apoi fiecare si-a rezolvat digestia cum a stiut, unii la bazin cu putin inot, altii la o bere, altii …

Inainte de ora 19 s-a dat „evacuarea” … era nevoie si de ceva odihna, pentru ca la orele 23 trebuia sa fim prezenti la deschiderea Clubului TARABOSTES mult asteptat de toata lumea.

Nu se putea fara noi #PrinHD2017 !

Cateva poze, asta daca mai vreti ….

Cred ca v-am plictisit destul …

PrinHD2017 este un eveniment organizat de Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de Vila HD, Complex Gorunul și este susținut de Tarabostes Geoagiu Băi, Băile Daco-Romane Geoagiu Băi, Pizzeria Napoli și T@O Prodcom.

 

 

Posted on 26/06/2017, in #PrinHD2017, Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

