#PrinHD2017 – VINTAGE Park Place


Calin Bobora ne-a asigurat tot ce-i mai bun, cina de vineri seara am luat-o pe terasa VINTAGE, in plin centru, aproape de hotel Rusca.


De fapt aici a fost si punctul de intalnire, primii au venit hunedorenii ca ulterior sa apara si oltenii – un grup minunat de 8 boggeri Craioveni.
Am manacat si am baut, am schimbat primele impresii cu noii veniti punand la cale pasii urmatori din #PrinHD2017 .

Localul este de nota 10, desi ne-am simtit minunat pe terasa, interiorul parca e mai frumos…
Aproape de miezul noptii ne-am indreptat spre  „Gorunul” complexul de vile in care eram cazati, nu inainte de a face o fotografie de grup.

Jos palaria, vi-l sugerez sa nu-l ratati daca ajungeti in Hunedoara.
Si apropoo de „jos palaria” tineti aproape maine chiar ajungem la „Cafeneaua Jos Palaria” … de data asta in Deva !

Mai jos inca cateva poze, sper eu, sugestive:

PrinHD2017 este un eveniment organizat de Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de Vila HD, Complex Gorunul și este susținut de Tarabostes Geoagiu Băi, Băile Daco-Romane Geoagiu Băi, Pizzeria Napoli și T@O Prodcom.

Posted on 26/06/2017, in #PrinHD2017, Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

