#PrinHD2017 – Inaugurare Club TARABOSTES in Geoagiu Bai


In jur de ora 19, sambata 24 iunie.a.c., am parasit strandul termal in ideea de a ne odihni putin pentru a fi fresh la inaugurare. Spectacolul urma sa tina pana la 5 dimineata.

In cele cateva ore pana la deschidere, ora oficiala fiind 23,00,  organizatorii  au facut minuni.

Toate sezlongurile si accesorile strandului, au fost inlocuite cu canapele, fotolii si celelalte accesorii necesare clubului. Standul DJ -ului a aparut si el „ca din cenusa” …

Un nou bar, inexistent peste zi, a aparut:

Ghirlandele de lumini plasate deasupra bazinului, artificiile si cate si mai cate  au aparut printr-o munca de sisif, as aprecia eu.

Asa se face ca la ora 23 totul arata perfect, un club select, as aprecia, comparabil cu cele dinafara.

Din motive independente de noi am intarziat, apreciez cca. 15  minute dupa ora deschiderii, motiv pentru care nu va pot arata  imaginea clubului „gol-golut”.

In schimb imagini sunt suficiente pentru a va putea face o impresie (din pacate calitatea lor cam lasa de dorit fiind facute noaptea) asa incat sa nu scapati oportunitatea de a prinde cel putin o seara de distractii aici in Clubul TARABOSTES.

( conform dexului: TARABÓSTES s.m. Nume dat de romani aristocraților geto-daci, din care se ridicau preoții și conducătorii; pileați. [< lat. tarabostes].)

Incet, incet clubul s-a umplut, muzica a creat ambientul specific, bautura a inceput sa curga, focuri de artificii, dans si voie buna. Noi cei de la #PrinHD2017, in mare parte, ne-am ocupat de o sticla de Stalinskaya, unde mai pui ca incepuse sa ma ia cu frig.

Daca peste zi temperatura depasise bine 30 de grade pe la miezul noptii se apropia de 16. „Inteligent” cum sunt dar hai sa n-o dau pe „inteligenta” mai mult pe faptul ca n-am fost cu masina mea,  acolo o aveam si pe „bunica”… Norocul in Calin Bobora care, cu un gest nobil, la un moment dat mi-a imprumutat sacoul sau, care statea cuminte in masina nesolicitat de nimeni, pregatit probabil …pentru mine.

In jurul orei 2 mai multi craioveni, obositi de programul incarcat al zilei, si-au manifestat dorinta sa se retraga. Sugestia nu mi-a displacut asa se face ca la ora 3 eram in pat  de 4 stele, moment in care distractia la TARABOSTES era in toi.

Si pentru ca asa s-a finalizat bloggereala #PrinHD2017 tin sa subliniez ca m-am simtit foarte, foarte bine, mi-a placut chiar foarte mult. Tinerii participanti au fost copii minunati, ne-am imprietenit repede, Calin Bobora a fost la inaltime, ne-a oferit tot ce e mai bun drept pentru care-i multumesc.

Multumesc intregii echipe #PrinHD2017 ca m-a suportat si acceptat, respectiv:

Popescu  CostinelMarian Buzarnescu, Daniel Botea, Afanasie Paisie si prietena,  Mircea Serbanescu, Boiangiu Andrei, Octavia Berceanu, Cosmin Bachnev, si  lui Alin Barna.

Si inca o data lui Calin Bobora. Sper ca internetul sa ne tina … apropiati!

Sa auzim numai de bine !

Cum v-am obijnuit inca cateva poze:

PrinHD2017 este un eveniment organizat de Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de Vila HD, Complex Gorunul și este susținut de Tarabostes Geoagiu Băi, Băile Daco-Romane Geoagiu Băi, Pizzeria Napoli și T@O Prodcom.

Posted on 27/06/2017, in #PrinHD2017, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

