Atentie sa nu o „muscati” si voi !


Azi 27septembrie 2017 am fost acostat de un individ, in parcarea de la Penny Market (str. Mihai Viteazul), care solicita sprijin pentru o fetita care in carucior cu rotile etc, etc. avea nevoie de ajutor.


De felul meu pot spune ca nu reactionez la fiecare  asemenea interceptare dar azi am dezarmat,i-am dat 10 lei individului contra o chitanta, nefiind pentru prima data cand fac asta in aceasta parcare.
Ajuns acasa primul lucru a fost sa verific existenta asociatiei inscrisa in chitantier, cu atat mai mult cu cat  blocul era nou nout, cu mine inceput.
Pentru ca am lucrat zeci de ani cu chitantiere, cu „regimul special” aveam oarece suspiciuni dar din punct de vedere al documentului totul parea perfect.
La prima cautare pe Google (apropoo, ati vazut ce frumos isi aniverseaza cei 19 ani?)dau de linkul acesta , blogul lui Grigore Jucan  si realizez repede ca …”am muscat-o” .

Apoi accesez  lista agentilor economici decalarti inactivi din Financiaru.ro

ca sa constat ca din 2011 „ASOCIATIA COPII SI BATRANI 2006” din satul Poienari , judetul Arges este inactiva, si inca se mai incaseaza bani in numele lor in 2017, in parcarea din Penny Market din Petrosani.
Atentie sa nu o „muscati” si voi !


 

Posted on 27/09/2017, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

