Asa se muta un copac


[via criserb]

Mi-a placut enorm de mult filmuletul asa ca am considerat ca nu toti cititorii mei  vizualizeaza blogul juniorului .

Mi-as cumpara o astfel de masina …

Posted on 02/05/2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Şi când te gândeşti că la noi îi taie cu nesimţire… foarte frumos şi impresionant videoul!

  2. Vizualizam cu placere cele trei bloguri ale familie Serb!Sunt curioasa unde este facut filmuletul.Insa sa fim corecti,sunt ajutati si de utilaje.

  3. Ma bucur Simona dar eu nu realizez cu cine conversez, ne cunoastem ?
    De ce sa nu recunoastem ori cum ne trebuies zeci de ani ca sa-i ajungem!

  4. Nu ne cunoastem dl.Serb.Acum doi ani am ajuns intamplator pe blogul -criserb- cautand niste impresii despre Venetia si mi-a placut cum scrie.Acolo am aflat ca are doi parinti blogeri si ei.Din curiozitate am dat link catre cele doua bloguri.Tareee mi-a placut ce am gasit acolo!Astfel am ajuns sa citesc in fiecare zi cele trei bloguri.”V-am urmarit ” in toate concediile si excursiile pe care le-ati facut pentru ca si noua,mie si sotului meu ne place sa calatorim.Trebuie sa recunosc ca ” am furat” de la dvs .si mai ales de la dna Ghiocel cateva idei excelente de concediu.Comentez rar spre deloc dar asta nu inseamna ca ” din umbra” nu lecturez cu placere ce scriti pe aici.Curaj mai mare mi-am facut pe blogul lui ghiocel 07 si retetele mamei.Sa aveti o zi excelenta si un sfarsit de saptamana placut,fara calduri mari!La noi,la Bacau se anunta temperaturi de peste 30 grade.

    • Acum ca lucrurile s-au lamurit ma bucur mult ca am persoane care chiar daca nu ne cunosc ne citesc si cu atata regularitate. Vezi tu Simona initial blogul acesta l-am deschis pentru al tinela curent pe Cristi cu viata noastra. In timp lucrurile s-au schimbat putin dar si azi prin intermediul blogului aflam unii de altii …
      O zi buna iti urez !

Lasă un comentariu